söndag 23 november 2008

snälla döda mig...

Idag är jag bakfull bakfull bakfull..
Mina händer luktar spya och gammal bandyhandske.
mitt huvud snurrar och jag känner fortfarande spysmak i munnen.

Det var fest på örjansgården, vi var hos robin först och det var skitkul.. örjansgården minns jag inte mkt av. Men Candra har fyllt i lite, som att jag tydligen hånglat med en kinesfitta, tvingat ner henne på knä och så.

Jag jag är ju ett jävligt bra knull iallafall, om man nu ska gå efter vad exflickvänner säger, och det ska man väl?
så tack ^_^

Candra var med och såg mig spela bandy igår.. det var kul tycker jag. det är sånt som får en att tro att man är duktig på riktit hihi.

Det är nog mer eller mindre bästämt nu att vi faktist flyttar tillbaks till norrköping.. ja har ju iallafall fått en lägenhet där så det är ju ganska smidigt... ska försöka övertala någon att flytta tillbaks alla mina grejor bara :P

Nej detta blev llängre än jag hade tänkt mig, jag trodde typ att ja bara skulle skriva "jag är bakfull, återkommer senare" men de blev inte riktit så...

Men jag kanske återkommer senare, om jag gör något idag som kan vara värt att skriva om.

Inga kommentarer: