fredag 14 november 2008

ett öde som drabbar oss alla tillslut..

drömmar krossas
familjer splittras
varför ska allt tillslut gå fel?

varför tillåter vi oss själva att drömma, när drömmarna ofta bara leder till besvikelse? hur kan man vara så dum och satsa så mycket på ett osäkert kort?
Jag hade en dröm inatt, och en väldigt talande dröm..

Min älskade slog ihjäl mig med en golfklubba.. fatta EN GOLFKLUBBA, så kallblodigt..
men sedan drömde jag också att jag hade värsta grymma kroppen, typ muskler överallt! Wow va het jag var!!

men summering.. jag är besviken, man slår inte ihjäl någon som älskar en, speciellt inte med en golfklubba. Och i fortsättningen ska jag försöka vara smartare och inte gå all in på kort bara för att det känns bra just då..

Man ska satsa på säkra kort..


Men låt oss rida ut den här stormen tillsammans, för jag vet att, "bra man e fantastisk så ordnar sig allting" (Eddie Meduza)

Inga kommentarer: