tisdag 25 november 2008

Jag tar livet av mig!!

Okej, nu sitter vi här..

Vem FAN tr livet av sig? Vad fan tänker dom som gör det och varför skulle det vara ett bra sätt att uppnå något alls??

Ja menar, om ja bestämde mig för att ja skulle ta livet av mig, det vore ju skitmycket jag skulle kunna testa på. Sånadär rent livsfarliga saker, Hoppa fallskärm, det är klart livsfarligt och inget en sund människa utan dödsönskan skulle göra. Jag skulle börja göra massa inbrott, ja menar, klarar man sig undan kanske alla problemen löser sig. Och skulle ja åka dit så PANG död! eller varför inte försöka skjuta sig ut genom poliserna :)

När inget längre spelar någon roll finns det ju så sjukt mycket man kan göra.. det vore fan coolt som fan haha.

Tror ja ska bestämma mig för att avsluta det här snart

Inga kommentarer: