söndag 16 november 2008

ajja bajja

hmm, idag var det en pys som bröt foten på bandyträningen :P det var ju utanför det normala.. annars, ja vad har hänt i helgen? drack lite, träffade kompisar, var o såg film med candra hos funki.. ja sånt som händer..

idag är jag kall.. men ändå lite varm inombords, jag har hittat en fin lägenhet jag laggt in intresse på.. får ja den slipper vi den här hålan från mars eller så :D wee, typ..

Men det var nog bra att flytta hit, det har lärt mig en hel del om mig själv.. och andra. Jag vet vad jag saknar om jag förlorar det och jag vet vad jag inte vet varför jag tror jag saknar. Som detta ställe, och folket här.. jo Markus är underbar liksom, alla andra sitter ju bara o dräggar i ensamheten.. när ja flyttar blir det helt klart bröderna kjellberg man ska hålla kontakten med stenhårt, och såklart Funki, Hauta, Sami eller va man nu ska säga, dom får hänga med där.. men resten har ja ingen större anledning att bry mig så mkt om, för ja menar, vad har ja gjort med er sen ja flyttade hit? Ni är bara folk jag känner till och egentligen inte har någon relation med.. lite besviken på Robin, men sts..

jaja.. snart flytt iallafall, känns skönt :) skaffa lite nya vänner också då :P

Puss på er mina sköna

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart ska ni flytta?