fredag 21 november 2008

ska man va full så ska man

Ja, inte fan ska de va som idag iallafall.. ensam med Candra, men full är ja.. borde vara asmycke folk här haha :P nej då.. ja har ju ännu en gång vunnit på TP xD jag måste vara grym!

Har nu klämt i mig en flaska vin iallafall..
men det är det värt

Vi firar ju idag :)

JAG SKA FLYTTA...

Home sweet home!
jag har saknat dig så mycket mitt norrköping,
men nu känns det bättre för nu kommer jag hem,
hem till din varma trygga famn!

Eller är det bara vinet som talar? jag kan ju bo kvar här och ta över lindholmstorpet? Tåls att fundera på :)

Men jag måste säga... SATAN så ja saknar modden :P

Det går nog inte en dag utan att jag drömmer mig bort till hans fina soffa med den lugna sköna stilen och det bästa sällskapet man kan önska sig..

Annars vet ja inte vad jag ska säga här..
vissa sviker, andra inte.. jag bryr mig alltid mest om den senare kategorin.

Kul att Fredrik har fått lägenhet också :D
Ny fritidsgård kanske? ;D

Puss o kram på er bubbs
cu on onsdag ^^

Inga kommentarer: