måndag 17 november 2008

Där mörka hål blott existerar på grund av mig

Ja goddag!

Idag har jag läst igenom de gamla tidernas skrifter och gjort förbluffande upptäckter. Eller nej det har jag inte, jag fattar noll.. Vad står det egentligen? Varför står det som det står? är det verklighet eller humbug? Är jag lurad och bedragen eller har tidens gång spelat mig ett spratt?

Äsch.. jag kommer alltid att förbli ett mysterium för världen.. Och ikväll är det Håkan Hellstrom och Per Gessle.. x_x well allt har ju sin charm antar jag :P

Igår slog jag Candra 2 ggr av 3 i TP, Värt att nämnas :D Jag äger så jävla hårt.. Jag är även bättre på Maxi Yatsy än vanligt Yatzy .. Och jag är fortfarande världsklass på Alfapet Mohaha

Nådde 6.000.000 gränsen idag.. så jävla fucking great!!

Allt mörker inom mig är som bortblåst nu sen ja bestämde mig för att flytta, allt känns så underbart!!

GÖTTANS!! :D

Inga kommentarer: