fredag 14 november 2008

är det såhär det ska vara?

Jo som alla vet har jag flyttat till hällefors..

Precis som jag antagligen alltid sa innan jag flyttade härifrån, Jag hatar det här stället.. genom att flytta hit tog jag död på allt.. Det finns inga här som är som mig, inga som strävar efter att leva ett kul liv, inga man faktist kan umgås med på riktigt...

låt oss alla enas om en sak.. Hällefors SUGER!!
men ändå flyttade jag hit? jag har inget bra svar på varför.. låt oss säga att jag är dum i huvudet och förtjänar att bo här!

Fy fan..

men jag flyttar nog innom en snar framtid igen.. palla vara kvar här..
undrar lite vart man kan tänkas hamna då, men det står mellan karlstad, göteborg och norrköping..
Norrköping händer iofs lite löst, men jag vill inte stryka det från listan riktigt än, det känns ju trots allt som hemma ..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar Candra och dig, jag tycker att ni ska flytta tillbaka till Norrköping igen (A) <3