lördag 20 december 2008

så var det så...

Jahopp.. Söndag morgon var det, kan inte sova men vem behöver sova ^^

ska upp o jobba imorgon men det är inte förrens 1 så de e ju ganska lugnt i några timmar till iallafall... kanske inte ska sova alls?

Hur har helgen varit.. jo ganska seg, tråkig och långsam!
Spelade fotboll i 3 timmar imorse och innebandy igår kväll annars har det inte blivit något alls :( Bara film o chips o sånt vilket iofs är ganska trevligt o mysigt men ändå..

Jag vet inte vad ja ska berätta om, Början på slutet eller början på något nytt.. eller så berättar jag inget alls för det finns ändå ingen som läser det här som borde bry sig :P Jag menar, vad gör alla om dagarna, .. jag vet vad jag gör.. varför bryr sig folk om vad jag skriver här? Ring och fråga istället det är fan så mkt smartare för er ja ändå inte umgås med har ju inget med mitt liv att göra iallafall.. Jag är lite trött på folk, vad gör vi här i livet egentligen, och varför gör vi det.. jag gör det för att jag inbillar mig att det är roligt, men när jag tänker efter så vet ja fan inte vad som är roligt längre. Eller det mesta är roligt om man gör det med roliga människor, men jag tror inte på sånt strunt längre.

Från och med denna stund, lever jag för mig själv, bara mig själv och jag tänker bara älska mig själv. Jag försökte annat flera gånger, men det kommer bara aldrig funka för mig. Jag är född för att vara ensam, för jag passar inte ihop med andra människor.. eller rättare sagt, andra människor passar inte ihop med mig, det är ytterst få personer jag har problem med.. desto fler som har problem me dmig, men vad ska man säga.. dom har fel och är dumma i huvudet :P haha

Men bajs på er, sluta läs min förbannade blogg den är till för att jag om några månader ska kunna läsa igenom vad jag tyckte vid just det tillfället punkt slut!

Tjingeling :)

Inga kommentarer: