måndag 20 oktober 2008

förväntansfull väntan

sitter i kö på ticnet och ska försöka beställa metallica biljetter .. Dom spelar ju faktist på min födelsedag den 7 mars så jag känner att det är min plikt/rätt att vara där :P

Men det går långsamt.. och det är nog MÅNGA MÅNGA som handlar.. de e ju intre batra jag då hade ja ju inte hamnat i kö ^^

Men men.. det är ganska osäkert att jag ska få mig en biljett ändå :( mja, biljetterna är väl snart slut och jag är bara halvvägs fram..
Me det löser sig tillslut ändå hoppas jag, rädningen ligger ju vid att det är på min födelsedag så ja kan kanske få biljett i födelsedagspresent :D

Vad ska man mer ta upp,
Jag är grym på bandy, både ute och inne :D tycker iallafall jag haha :P
Jag saknar norrköping lite :S det händer liksom inte så mkt här som det gjorde där.. det fanns ju alltid nått att göra.. men detta blir nog bra det med tillslut.. men jag ska nog inte sticka under stolen med att jag faktist funderat lite på tillbakaflytt, men det ligger i framtiden. Den ljusa ljusa framtiden ..

Puss på dig älskling, jag sitter hos markus och saknar dig :)

Inga kommentarer: